Dag 5

29 maart 2015 - Lisboa, Portugal

Vandaag was het weer vroeg opstaan! Vandaag zijn we naar de Bairro Alto en de Chiado geweest. De eerste gidsbeurt werd gegeven door Femke, ze gidste de Igreja Do Camrro en Igreja Sao Roque. Daarna wandelde we door naar het Café a Brasileira die gegidst werd door Sara. Hierna werd Fernanndo Pessoa gegidst door Walter. Na een korte middagpauze hebben we onze wandeling doorgezet naar de markt van Cais do Sodre, die gegidst werd door Sara. De laatste gidsbeurt was de Casa dos Bicos die gegidst werd door Walter. Hierna hadden we vrij tot 22:00 uur, iedereen had de keus om te doen wat ze wilden. We hadden een grote keus aan kleine restaurantjes om te gaan eten en iedereen koos dus waar ze het liefst aten (sommigen in de Burgerking).

Toen we om 22:00 uur ons in het hotel hadden aangemeld begon de bespreking van de dag en werd het woord aan de coördinatoren van de volgende dag gegeven, daarna moest iedereen naar zijn kamer en gingen we slapen om uitgerust te zijn voor de volgende dag.