Dag 7

31 maart 2015 - Lisboa, Portugal

Vandaag was onze laatste dag in Lissabon, ook al moesten we vandaag vroeg vertrekken hebben we gisterenavond nog een mooie afsluiter gehad. Deze morgen zijn we om half 7 gewekt door de coördinatoren van deze dag. We hebben voor de laatste keer lekker ontbeten in het hotel. Naderhand hebben wij ons een voor een uitgecheckt en ons verzameld om te vertrekken naar de luchthaven. Na een vermoeiende heenreis waren we blij dat alles goed is verlopen en kregen we even wat vrije tijd op de luchthaven.

Toen we terug verzameld waren kregen we te horen dat onze vlucht een uur vertraging had opgelopen door het hevige weer in België. Dit stond natuurlijk niet in onze planning maar hier hebben wij ons aan aangepast.

Eens op het vliegtuig  was iedereen ontspannen en toch wel blij terug naar huis  te keren. Na ander halfuurtje kwamen we terug aan op Brussels Airport en namen we de bus terug naar huis. Eenmaal daar wachtte meneer Ilsen ons op voor nog een laatste woordje te zeggen. Iedereen is veilig en blij naar huis gekeerd.