Dag 6

30 maart 2015 - Lisboa, Portugal

Vandaag zijn we met de trein naar Cascais geweest, een pittoresk dorp gelegen op 30 km van Lissabon. In de voormiddag zijn er gidsbeurten gegeven door Kimberly met Cascais algemeen, het Fort van Cascais en Farol de Santa Marta, oftewel de vuurtoren van Santa Marta. In de namiddag was er animatie op het strand, en als je geen zin had, kon je gewoon zonnen op het strand bij 25°C. de spelletjes waren typisch voor op het strand: voetbal, trefbal, ninja, 123 piano, en noem maar op.

Sommigen kochten een ijsje, of gingen elkaar ingraven in het zand. Anderen lagen gewoon te zonnen en de durvers sprongen gewoon in de zee. Bij zo’n warm weer kan je niet anders dan genieten van de zon, en al hetgene dat er rond te doen was. De animatoren (Nele, Jonathan, Geoffrey, Yarne, Esselina en Davina) en de coördinatoren (Vanita & Juanita) hebben dat heel goed gedaan. S ’avonds rond 7 uur hebben we de trein teruggenomen naar Lissabon. Daarna hadden we wat tijd om iets te gaan eten, sommigen namen de metro naar het hotel, sommigen gingen te voet en anderen gingen iets gaan eten in de stad. Zolang we maar allemaal om 22u aan het hotel waren verzamelt.

De rest van de avond, hebben de meesten zich waarschijnlijk bezig gehouden met hun bagage klaar te maken. Dit was een heel geslaagde afsluiter voor de reis.